KIDIUM намагається максимально захистити замовників та покупців під час купівлі-продажу на платформі. Але все ж таки існують певні правила, за порушення яких ми можемо заблокувати або й зовсім видалити ваш аккаунт.
Зверніть увагу, що на Кідіумі заборонено створювати кілька профілів, як для Виконавців/Продавців, так і для Замовників.
1. Уточніть всі деталі перед покупкою.
Ми рекомендуємо поставити всі уточнюючі питання Продавцю/Виконавцю щодо деталей товару чи послуги. Це вбереже вас від неприємних сюрпризів.
2. Всю переписку ведіть тільки на KIDIUM.
На KIDIUM заборонено переводити спілкування в соцмережі чи інші мессенджери, сторонні сайти чи в телефонний режим. Тому не погоджуйтесь на подібні пропозиції Продавця/Виконавця і не пропонуйте їх самі, адже в такому випадку ви ніяк не захищені у випадку проблем з угодою.
3. Срок виставлення претензій Продавцю/Виконавцю.
Зверніть увагу, що виставляти претензії та повертати кошти/товари ви маєте право тільки у випадку вибору Захищеної угоди. У вас буде 3 дні після її закриття на оскарження. До уваги береться тільки переписка через KIDIUM. Якщо ви хочете повернути річ, ви не повинні її пошкодити.
4. Якщо продавець не відправив оплачену річ у домовлені строки, ви маєте право поскаржитись на нього на протязі двох тижнів з моменту початку угоди.
5. Негативний відгук Продавцю/Виконавцю.
Якщо ви придбали неякісну річ або отримали неналежно послугу, ви можете поставити поганий відгук такому Продавцю/Виконавцю. Ваш відгук буде розміщений публічно і всі учасники спільноти KIDIUM зможуть побачити його. Також ваша негативна оцінка вплине на рейтинг продавця, його буде понижено. Не забувайте, що, якщо ви поводили себе з Продавцем/Виконавцем неналежним чином, він також може поставити вам погані оцінки та відгуки. Тому ми радимо вирішувати всі спірні питання мирно та йти на компроміси і взаєморозуміння.
Хочеш пропонувати свої послуги чи продавати товари на Кідіум?
Пройди швидку реєстрацію: